60denní lhůta na výměnu zboží
Kód: FIT_001Detailní popis produktu
Pokud cítíte, že budete potřebovat spoustu času na rozhodnutí, zda bude objednané zboží vyhovovat, doporučujeme přikoupení této služby k Vašemu nákupu.
Pokud si objednáte a uhradíte tuto službu, získáte tím tyto výhody:
- Prodloužení lhůty na výměnu zboží za jiné na 60 dnů.
- Dopravu na VÝDEJNÍ MÍSTA v ČR podporovaných přepravců (Balíkovna, GLS Parcel Shop), směrem nazpět k zákazníkovi v ceně.
Vše výše uvedené platí pro výměnu zboží, nikoliv pro vrácení zboží.
Co v ceně není:
- Doprava směrem od zákazníka do e-shopu.
Proč si objednat tuto službu?
Ideálně se hodí např. tam, kde chcete s předstihem zakoupit dárek, ať už na narozeniny nebo Vánoce, popř. výročí. Jistě jsme se každý setkali s tím, že jsme se zrovna netrefili typem dárku nebo velikostí darovaného oblečení. Ale na poslední chvíli nákup dárku také nechcete nechávat a riskovat, že se mezitím produkt vyprodá nebo zadrhne u dopravce... Tato služba to elegantně řeší a stojí jen "pár korun" :-)
Jaké jsou podmínky?
Prodloužení se vztahuje na VÝMĚNU produktu či produktů v dané objednávce za jinou velikost těchto produktů nebo jiné zboží. Zboží nelze po uplynutí 14denní zákonné lhůty vrátit a požadovat nazpět peníze - můžete si však vybrat jiné produkty z naší nabídky v minimální hodnotě produktů, které se z nějakého důvodu nehodí a bude je tedy chtít vyměnit.
Pro výměnu zboží platí stejné podmínky jako ty uvedené zde. Liší se jen lhůta, kterou si zakoupením této služby prodloužíte na zmíněných 60 dnů. Počítáno ode dne převzetí zásilky se zbožím po přijetí balíku nazpět do provozovny našeho e-shopu.
Nebudu už platit žádné dopravné?
Poštovné směrem k nám je na Vaše náklady. Doporučujeme využít služeb pro zasílání balíků (Česká pošta - Balík Do ruky, kurýra PPL, apod.). (Naopak z našich zkušeností jsou průtahy a problémy s doručováním Doporučené psaní - RR - od České pošty - radíme dobře, že ušetřených pár korun za ty problémy nestojí.)
Je jedno, v jakém stavu zboží vrátím?
Rozhodně ne. Budou akceptovány pouze výměny zboží, které budou odpovídat těmto podmínkám:
- Oblečení – nenošené, nepoškozené, neprané, nezašpiněné a s připnutými originálními visačkami.
- Doplňky stravy – neakceptujeme výměnu ve lhůtě nad 14 dnů.
- Ostatní zboží – ve stejném stavu, v jakém bylo dodáno (nepoškozené, nepošpiněné, v originálním obalu).
Nelze vyměnit zboží, které bylo vyňato z uzavřeného obalu, popř. je to nemožné z hygienických důvodů. (Např. otevřené chrániče zubů, spodní prádlo, apod.)
Zboží jsem koupil v akci a nyní je jiná cena, jak to bude?
Modelový příklad - objednali jste tričko v akci za 500 Kč, ale potřebujete vyměnit jeho velikost a ta velikost stojí 700 Kč. Cena, za kterou jste zboží zakoupili je tedy menší než aktuální cena požadované velikosti (barevné varianty, apod.) - bude nutné uhradit rozdíl. Pokud se ceny liší opačným směrem, tak rozdíl nevracíme.
Co když to přesto nestihnu, překročím lhůtu 60 dní nebo nedodržím jiné podmínky?
To je nám líto, ale podmínky jsou jasně dané a platí pro všechny zákazníky stejně.
Co když tuto uhrazenou službu nevyužiji?
Pokud si tuto službu v objednávce objednáte a uhradíte a nebudete zboží ve stanovené lhůtě potřebovat měnit, čili službu nevyužijete, tak se finanční plnění nevrací. Službu nelze převést na jinou objednávku.
Za to pohodlí a jistotu to však spoustě zákazníků stojí. Je to na každém z našich zákazníků, zda si tuto službu objednají a zaplatí.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.