Hodnocení obchodu
RN
Richard Nykoliv
Doporučuji
PM
Pavla Maradová
Spokojenost doporučuji
VB
Věra Baudyšová
Mohu jen doporučit...
VH
Vinšová Hana
Vse v poradku
Široký sortiment za skvělé ceny, jen tak dál..,
JB
Jan Bartoš
Spoko
MS
Milan Skala
Rychlos, spolehlivost!!
M
Milan
👍 vše v pořádku a rychle dodání ✌️
OD
Ondrej Dostal
Skvely rukavky, bytelne, ve sleve. Uplne za hubkcku! Bleskova expedice a komunikace
AN
Adam Nevrlý
Jednání obchodu během nákupu bylo bezproblémové.
Co se mi ale nelíbí, jsou emaily, ke kterým nelze vyjádřit nezájem / které nelze přestat odebírat ohledně hodnocení. Nikde v nastavení účtu tento typ emailů nelze přestat odebírat a ani nikde v rámci daného emailu není odkaz, kterým bych mohl nezájem vyjádřit.
Toto mi celkově (podle mě úplně zbytečně) kazí dojem z jinak příjemně působícího obchodu.
A
Administrator
(Administrátor)
Dobrý den. Platforma, kterou využíváme, se takto chová. Emaily se snažíme "šetřit" (např. se docela často najde někdo, kdo se diví, že mu nepřišel email, že jsme platbu obdrželi - to snad každý ví, že hradil - ale jsou na takové zbytečné emaily zvyklí odjinud). Ale funkce hodnocení a z toho plynoucí zpětná vazba a důvěryhodnost e-shopu vůči novým zákazníkům nám přijdou natolik stěžejní, že ji využíváme, byť není dokonalá. Co si pamatuju, tak jste jediný, kdo nám takovou zpětnou vazbu poskytl a ostatní s tím problém nemají. Dohledal jsem, že Vaše hodnocení pravděpodobně pramení z emailu, který jste obdržel před cca měsícem, kdy omylem bylo některým zákazníkům, kteří objednali i hodně v minulosti (Vy osobně jste nakoupil před min. dvěma roky), zaslán email s žádostí o hodnocení. Tento email jsme zaslat nechtěli, ale byť jsme kroky, které odeslání emailu způsobily, konzultovali s helpdeskem platformy, na toto chování jsme nebyli upozorněni. Potřebovali jsme vyřešit jeden problém, který nám dovolil opět se posunout dále v poskytování služeb a toto byla nechtěná chyba, kterou jsme sami nedomysleli a helpdesk platformy na ni neupozornil předem. Jste jeden ze dvou, kteří na to zareagovali a jediný, kdo zareagoval negativně. Za email se tímto omlouváme.
Nemám žádnou výtku. Zboží dorazilo brzy a je pěkné.
KJ
Kateřina Ježková
Moc pěkné a kvalitní.
Syn byl velmi rád.
Kateřina
Objednávala jsem poprvé s určitou pochybnosti, jelikož jsem obchod neznala. Milé překvapení, opravdu super!!!!!
LK
Ladislav Kmoch
Rychlé doručení. Vše došlo v pořádku.
PM
Petr Minařík
Dorazilo, co bylo objednáno.
Rychlé doručení.
Mohu jen doporučit.
Dobrý výběr a dobré ceny, bohužel však chybí možnost platit online kartou, ale to zase není takový problém.
(Administrátor)
Dobrý den, děkujeme za nákup a hodnocení. Platit kartou on-line u nás lze. Tato možnost byla z provozních důvodů vypnuta jen zhruba od Vánoc do konce roku, tedy jen pár dní. Tak příště :-)
JB
Jakub Bobčák
Na lonske vanoce jsem dostal zeny boxerske rukavice hayabusa. Rukavice se bohuzel po kratke dobe zacaly trhat v oblasti sucheho zipu (coz neni vina obchodnika). Vyrizeni reklamace bylo rychle a bez zbytecnych komplikaci
VD
Vladislav Dvoev
cekam na vraceni penez
A
Administrator
(Administrátor)
Dobrý den, 16. 12., v době největšího frmolu, jste chtěl změnit objednávku, která již byla zabalena, v tom jsme Vám vyšli vstříc. Objednávku jsme odeslali ještě v den jejího přijetí a to i s touto dodatečnou změnou. Zásilku od Vás nazpět jsme obdrželi v pátek 22. 12., Vaše hodnocení jste zde odeslal 26. 12. To je jeden pracovní den, včetně toho dne, kdy jsme zásilku obdrželi. Mám informaci od kolegy, že Váš požadavek na vrácení peněz byl vyřízen do čtyř pracovních dnů od obdržení zásilky. Vaše nízké hodnocení v kontextu dostupných informací nechápu.
LK
Lubomír Kočvara
Velmi spokojen
VV
Veronika Vantová
Super obchod,rychle dodani.Vsem rada doporucuji.