Hodnocení obchodu

4,9 1779 hodnocení
5
1728x
4
29x
3
6x
2
4x
1
12x
Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

JV Avatar autora Jitka Vodičková | 21.4.2020
Jsem moc spokojená ! Rychlost dodání a nádherné zboží :-) za super cenu !
PK Avatar autora Petra Kubešová | 16.4.2020
Rychlé dodání, spokojenost :)
ZH Avatar autora Zdeněk Holásek | 16.4.2020
Komunikace, rychlost vše ok.
PV Avatar autora Petr Vokoun | 15.4.2020
Komunikace, rychlost vše ok.????
I Avatar autora Ivana | 13.4.2020
spokojená
T Avatar autora Tom | 13.4.2020
Všechno v pořádku.
Avatar autora | 13.4.2020
+ Zasláno v krátké době, bezpečně zabaleno, výrobek vynikající 100% spokojenost

AK Avatar autora Andrea Kocabova | 7.4.2020
Super obchod, dekuji
Avatar autora Jitka Škodová | 1.4.2020
perfektní, využiji zase
JP Avatar autora Jiří Pavlicek | 30.3.2020
Super!
Avatar autora | 28.3.2020
+ Rychlost
+ Velký výběr
+ Ceny

Při každém nákupu dorazí objednávka vždy velmi rychle a v naprostém pořádku.
TF Avatar autora Tomas Frys | 23.3.2020
Rychle dodani...vse super
Avatar autora | 20.3.2020
Široká nabídka, rychlé jednání.
PB Avatar autora Pavel Boušek | 19.3.2020
X
JS Avatar autora Jiří Stejskal | 19.3.2020
Mám již několikátou objednávku a vždy dodali včas, dobrá komunice Jiří
J Avatar autora Jana | 18.3.2020
Spokojenost.
OK Avatar autora Ondřej Kušnierik | 18.3.2020
Úplně super! Určitě ještě nakoupim
K Avatar autora Kristýna | 17.3.2020
Velká nespokojenost, po dodání zboží a zjištění, že chrániče holení mi jsou malé, mi je obchod odmítl vyměnit s odůvodněním, že jsou opotřebované a zapáchají. Chránič jsem přitom měla na noze (a to jen jedné) cca 3 vteřiny a hned jsem je vrátila zpátky do obalu. Neumím rozeznat, jestli je to trik, jak nevracet peníze za zboží, či mi byly opravdu poslané opotřebované (nijak jsem je nezkoumala, hned jsem je vrátila zpátky do obalu), ale v tom případě asi není v pořádku posílat kupujícímu opotřebované a zapáchající zboží.
A Avatar autora Administrator (Administrátor) 18.3.2020
Dobrý den. Zboží jste převzala 19. 2.. Dne 11. 3., tedy po třech týdnech, jste chtěla zboží vyměnit za jinou velikost. To je nad rámec zákonné lhůty. Je to v rámci nadstandardní lhůty na výměnu zboží, kterou nabízíme a je potřeba splnit podmínky, které jsou mj. uvedeny na formuláři, který jste vyplňovala (jsou uvedeny i v e-shopu a chodí zákazníkům emailem s kopií objednávky). Tyto podmínky jste nesplnila, zboží bylo na první pohled používané - ošoupané na několika místech a smrdělo používáním. To opravdu nešlo přehlédnout, pokud tvrdíte, že jsme Vám zboží v tomto stavu zaslali, jistě byste si toho všimla a o této skutečnosti nás informovala. Výměnu zboží do 30 dnů od nákupu sice zákazníkům umožňujeme, ale striktně si hlídáme, v jakém stavu zákaznici zboží vrací - nejsme půjčovna a pokud zákazník postupuje korektně, není s výměnou či vrácením zboží problém. Ve Vašem případě to vypadá, že jste se po třech týdnech používání rozhodla pro jinou velikost a prostě to zkusila. Ne, tudy cesta nevede. Kdybychom se chovali nekorektně, jak popisujete (což nechováme), jistě bychom neměli tak vysoké hodnocení od zákazníků.
MH Avatar autora Milan Hřebík | 17.3.2020
NAKONEC VŠE O.K
JL Avatar autora Josef Lochman | 17.3.2020
Naprosto . Akorát to značení u kratas je jiné než jsem zvyknuty .