Hodnocení obchodu
velmi vstřícní, snaha pomoci abych správně vybral zboží
Zboží jsem objednala, za dva dny mi bylo v pořádku doručeno. Boty mi byly malé, takže jsem vracela. Peníze za boty byly do několika dnů vráceny zpět na můj účet. Takže nemohu vůbec nic vytknout a jen doporučit.
Na poprvé spokojenost.
vše v pořádku
Dostupnost zboží na webu neodpovídá skutečnosti. dále platba přes twisto nefunguje.
A
Administrator
(Administrátor)
Dobrý den paní Emilie,
děkujeme za nákup a hodnocení.
Chápu Vaše zklamání či rozhořčení. Bohužel i přes veškerou naši snahu provozovat e-shop poctivě a správně, se u Vaší objednávky sešly dvě záležitosti, které jsme bohužel nebyli schopni ovlivnit a proto to dopadlo, jak to dopadlo.
1) Co se týče dostupnosti zboží, to samozřejmě odpovídá skutečnosti, jak nejvíce to jde. Data od dodavatelů se synchronizují několikrát denně a stojí nás to nemalé prostředky. Avšak objednala jste produkt, který měl sám dodavatel v brutálním výprodeji a jeho skladové zásoby tak doslova mizely před očima a došlo k vyprodání produktu u dodavatele.
Naše skladové zásoby i to, zda jsme schopni produkt (do)objednat a za jak dlouho dodat, se snažíme mít maximálně přesné a aktuální. Že to nemusí vždy, i přes veškerou snahu, vyjít, je myslím pochopitelné. Samozřejmě nás mrzí, když k tomu dojde. My tu jsme hlavně od toho, abychom objednávky vyřizovali a ne od toho, abychom zákazníka "nalákali" a pak jeho objednávky rušili :-)
2) Nepamatuji si, že by byl problém s platbou Twisto a to máme tuto platební metodu nasazenu několik měsíců. Jste první člověk, kterému to nefungovalo a nevíme proč. Nefungovalo Vám to opakovaně, přitom ten den jsme zaznamenali i jiné objednávky s touto platební metodou a žádný problém se nevyskytl. Je to záhada. Záležitost jsme s Vaší pomocí a pomocí Twista dořešili a platbu jsme byli schopni realizovat, bohužel nastal bod jedna výše.
Používáme nejrozšířenější platformu na provoz e-shopu v ČR, která vyřizuje denně přes 140 000 objednávek, prostě používáme kvalitní e-shopové řešení, aby vše fungovalo, jak má. Opět je jasné, že nic není dokonalé. Chápu, že Vaše zkušenost s námi je Vaše zkušenost s námi, ale mohu Vás ujistit, že toto není standardní chování našeho e-shopu.
Rád bych zdůraznil, že nejsme žádní diletanti :-) E-shop se snažíme provozovat ke spokojenosti zákazníků, k "hladkému" prodeji a dodávce zboží. V případě problémů (a těm se nelze vyhnout, ať už vzniknout jakkoliv) se snažíme najít řešení a hlavně komunikovat rychle a věcně a nestrkat hlavu do písku.
S pozdravem provozovatel e-shopu FITexpert.cz
Objednané zboží dorazilo velmi rychle:)
Spokojenost, doporučuji
Velmi rychlé dodání zboží, obchod přehledný, nákup bez problémů.
Odpoledne objednáno a druhý den doručeno.
Po objednávce obdržíte potvrzení s informací o možné prodlevě, pokud vaše zboží není skladem. Bohužel jsem nikde u zboží nedokázal právě tuto informaci najít. Tedy zda skladem je nebo není.
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme za objednávku, i když to tentokráte tak úplně nevyšlo :-)
1) U každého zboží v e-shopu je uvedena dostupnost. Dostupnost zboží je mj. uvedena také v košíku.
2) Objednával jste v období, kdy e-shop z důvodu dovolené "jel na půl plynu", jednalo se o tři pracovní dny, kdy objednávky na zboží, které nebylo skladem (viz bod jedna) mohly mít zpoždění max. tři pracovní dny. To jsme avizovali na každé stránce (v záhlaví e-shopu) + na vybraných stránkách (např. o dopravě), pro jistotu i v kopii objednávky, pokud by to někdo v e-shopu přehlédl.
3) Pokud něco není jasné, jsou k dispozici kontakty.
Z naší strany jsme myslím udělali maximum pro předejití zklamání zákazníků z důvodu krátkodobého eventuálního zdržení dodávek objednaného zboží. Bohužel jste to nepochopil, neporadil jste se a rozhodl se nákup realizovat jinde. To respektuji a přeji Vám či Vašemu potomkovi vydařenou tenisovou sezónu :-)
Provozovatel e-shopu FITexpert.cz
Rychlost vyřízení.